Hiken

13 augustus 2013 - Zoetermeer, Nederland

Wawa! (nog een beleefdere manier om hallo te zeggen)

Vanmorgen zijn we na het ontbijt met het busje naar de startplaats voor de hike gereden. De tocht was echt zwaar. We moesten in de hitte en felle zon een hele steile berg beklimmen en ofcourse waren de wegen alles behalve geasfalteerd. Gaten, hobbels enz. zaten overal! Onderweg kwamen we een prachtige waterval en meer tegen. Op het hoogste punt konden we uitkijken over heel Zomba! Dat was echt super mooi! Als jullie die foto zouden zien zouden jullie niet zeggen dat die foto gemaakt is in Afrika. Overal stonden prachtige bloemen en het was zoo groen! De weg terug was een stuk minder zwaar gelukkig. Ik heb dankzij mijn charmante bergschoenen geen blaren ofsoow jeeeeej!

Na de hike van 5 uur kwamen we terug bij ons startpunt. Daar hebben we nog wat gedronken en bij een paar souvenirs kraampjes wat leuke souvenirs gekocht. Ik heb daar het bordspel Bowa gekocht! het is een super mooie met een olifant erop. Ik kan niet wachten om het met jullie thuis te spelen!

Nu zijn we weer in de pakachere. Waar we even tijd voor ons zelf hebben. Dus op dit moment ben ik lekker aan het bloggen en ik ga zo douchen :) OOOOOOO en er is super goed nieuws! Onze bagage kan elk moment hier zijn! Dus over niet al te lange tijd kan ik weer lekker mijn eigen schonen kleren aan! En die ruiken ook nog zo lekker naar thuis ^^ hihi

Vanavond na het eten hebben we kampvuur en een bonte avond. De bonte avond is meestal de laatste avond we know maar wij doen het lekker vanavond al :) Sebastiaan kan gitaar spelen en een meisje hier in de pakachere heeft een gitaar die hij mag lenen dus dat wordt echt super gezellig! Marshmallows kampvuur spookverhalen en muziek ik kan niet wachten!

Morgen gaan we naar ons tweede project CHIYOF waar we dan ook een nacht blijven slapen. Ik zal dan twee dagen zonder stromendwater, wc, elektriciteit douche etc. moeten leven. Ik heb er serieus nu al zinin! Eindelijk ga ik echt voelen hoe die mensen iedere dag leven.

Byeeeee xxxx

1. Amber:
    Wawa/boo!
    Heey daar buurmeisje helemaal in Afrika... het lijkt er op dat je ervaring van je leven op doet en ik zit hier al je verhalen te lezen en foto's te bekijken! Je doet goed werk daar en het ziet er gezellig uit op de foto's. En echt hè tassen weg, vliegveld in de vik en een gemiste vlucht... Echt wat voor jou om dit mee te maken! En ik weet al wat ik ga doen als jij tuis bent!!! Namelijk ik weet niet hoe veel uur luisteren naar jou verhalen en spelletjes spelen! Het enige wat ik nog te zeggen heb is heeeeeeel veeeeeel plezier!
    XXX Ambertje
  2. Papa en mama:
    13 augustus 2013
    WAwa hiker! Je gaat ervan houden.....dat wordt wandelen hier in Nederland....en op zoek naar heuvels.....:) zoooo benieuwd naar de foto's. Gelukkig komen er al af en toe een paar voorbij! Have fun bij de bonte avond! En de bagage uitpakken zal denk ik voelen als een kadootje uitpakken! Eindelijk de ballonnen en de bellenblaas voor de kinderen daar! Love you dikke kus van ons! Papa en mama
  3. Pip:
    13 augustus 2013
    Huh je zit helemaal niet in malawi!!!1!!11!! Je zit gewoon in Zoetermeer!11!!!!1!
  4. Martin:
    13 augustus 2013
    heeee britt wat eun begin hadjuh he jezus hopelijk loopt nu alles op rolletjes.Erg spannend 5uur lopen in de wildernis en kampvuur met barbeque ? Geen last gehad van muggen en andere grote beesten je weet wel die vlees eten en ruiken over kilometers afstand haha maak wel goed het vuur uit anders hou je weinig over voor mooie foto"s te maken let op jezelf ook je voeten blaren altijd droge sokken extra meenemen voorals ze nat worden wij zitten nog steeds op de camping maar als ik ff thuis ben kiekik weer wij zijn trots op juh doe voorzichtig en als omweer komt veilig foto"s maken he kan daar tog heftag te x gaan bybyb loves from jol col ik lenny jhon oja en BABS XXXXX
  5. Linda:
    13 augustus 2013
    Heel benieuwd naar al die prachtige foto's!!
    Fijn dat eindelijk jullie bagage eindelijk onderweg is!
    Heerlijk ook om nog even te douchen voordat je 2 dagen zonder water zit....
    Veel plezier bij de Bonte avond!
  6. Oom Piet en Tante Gea:
    Lieve schat ik zeg Wawa.
    Weer geslagen dag hé vandaag super.
    Die tocht en die waterval het klinkt allemaal even mooi.
    Dat kampvuur en die gitaar, het lijk me reuze gezellig.
    Leuk groep hebben jullie hé Britt, ( vrienden voor het leven )
    Slaap lekker schat.
    Gea en Piet xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  7. Sanne:
    :) GOODLUCK at CHIYOF!
  8. FIETJE:
    14 augustus 2013
    wacht vol spanning op je volgende verhaal!

Fietje
  9. Inge:
    Heeeej lief zusje!!
    Wat een prachtige verhalen!! wat ben ik jaloers zeg als ik dit lees!!
    Wat een onwijs toffe ervaring!!
    En trouwens wat een leuk t-shirt heb je al dagen aan;) wat een rampenplan, al je spullen weg. haha
    Britt maakt een reis!! alles gaat fout! maaaaar ook dat geeft extra ervaringen, jij komt helemaal groot en zelfstandig terug!!

Lieverd geniet er van! wordt je al een beetje bruin??

xxxx Dikke Dikke Kus van je grote zus!!
  10. Ria en Ted:
    15 augustus 2013
    Wat een ervaring Britt geweldig en gelukkig ruiken we jou hier niet hahahah. Heel veel fun sowieso met al je schone bagage en natuurlijk de bonte avond

Op naar het volgende spannende verhaal

Lieve groetjes Ria en Ted
    xx PS wist echt niet dat je een grote zus had????